Nieuws

Azure Cloud Adoption Framework boek

Book Cover Front Azure Cloud Adoption Framework
27-06-2023

In deze snel veranderende wereld ben ik altijd op op zoek naar strategieën om organisaties te ondersteunen in hun ontwikkeling. Een van de meest effectieve manieren om dit te bereiken is door gebruik te maken van de kracht van Cloudtechnologie. Als je op zoek bent naar een uitgebreid boek die je stap voor stap door het proces van Cloudadoptie leidt, dan kan dit boek een goede ondersteuning bieden. Mijn nieuwste boek is vanaf nu beschikbaar: “Azure Cloud Adoption Framework, A Practical Guide for Real-World Implementation”. Dit boek is geschreven om organisaties te begeleiden bij de succesvolle…

How to implement DMARC “reject” policy for your domain

Dmarc Policy
02-04-2020

How to implement DMARC “reject” policy for your domain – “know the what and where” (when there are multiple partners sending mails on behalf of your domain from their respective MTAs) Author: Prasad Sugunan During my preparation to implement DMARC “reject” policy for one of our European banking clients, I did not find enough information on “what and where” should be done to achieve DMARC alignment when there are multiple partners sending mails on behalf on your domain. In this blog, I have detailed the process and steps to achieve DMARC alignment (this is needed before DMARC policy is set to…

iCiber partner van IGEL

IGEL Logo
12-03-2020

iCiber is in 2020 official partner geworden van IGEL. IGEL is de oplossing om voordelig en veilig te verbinden met cloud werkplekken. IGEL levert een thin client oplossing voor Windows Virtual Desktop. De IGEL video geeft meer informatie over de IGEL oplossing.

Selfservice BOT

Self Service IT Support Chat Bot 768X584
07-02-2020

Selfservice IT-ondersteuning binnen een bedrijf is mogelijk door gebruik te maken van de mogelijkheden van het Microsoft Bot Framework in combinatie met Azure Cognitive Services. Of het nu een vraag, een serviceverzoek of een probleem is, de chatbot kan worden gebruikt om de vraag van de eindgebruiker te beantwoorden of de gevraagde services / middelen snel te leveren via automatisering. Dezelfde Bot kan in verschillende kanalen worden gebruikt, bijvoorbeeld Teams, SharePoint, Outlook, Yammer, Slack of een website. Voor de eindgebruiker zal de ervaring hetzelfde zijn in de verschillende kanale…